Nieuw Bestelsysteem
Wij zijn overgestapt op een nieuw bestelsysteem
Om onze klanten sneller, nauwkeuriger en klantvriendelijker te kunnen bedienen, zijn wij vanaf nu volledig overgestapt op bestellen via onze webshop op www.cleanweb.nl.
Vanaf nu:
- Kan elke klant (ook bedrijven) meteen een account aanmaken en direct bestellen en afrekenen via iDEAL.
- Worden facturen automatisch verwerkt en direct per e-mail verzonden.
- Wordt uw bestelling pas verzonden nadat wij uw gegevens kort hebben gecontroleerd.
Waarom deze verandering?
De afgelopen jaren hebben wij veel handmatige bestellingen via e-mail verwerkt. Dat leidde soms tot fouten, onduidelijkheid over prijzen of vertragingen. Met dit nieuwe systeem:
- Heeft u altijd inzicht in uw prijs en voorraad.
- Ontvangt u automatisch uw orderbevestiging en factuur.
- Kunnen wij sneller leveren met minder kans op fouten.
Let op:
- Wij nemen geen bestellingen per e-mail meer aan.
- Klanten die toch via mail bestellen, krijgen dit bericht als automatisch antwoord.
Wat moet u doen?
- Ga naar www.cleanweb.nl/zakelijk-account-aanvragen/
- Klik op “Voor Bedrijven” > “Activeer direct uw account”
- Vul uw gegevens in en kies uw klanttype (bijvoorbeeld schoonmaakbedrijf of groothandel)
- Na activatie kunt u direct bestellen via iDEAL
Wij danken u voor uw begrip en kijken ernaar uit om u via onze nieuwe bestelomgeving van dienst te zijn!
Het CleanWeb Team